четвртак, 13. новембар 2014.

Farmasi Set Četkica + Torbica

Zdravo. :)

Kada mi je stigao Farmasi katalog prva stvar koja mi je zapala za oko su bile ove četkice. Koliko god imala četkica nikad ih neću imati dovoljno. Još ove kad sam videla u setu, još ovaj print. Ja sam se oduševila. Medjutim s obzirom da nikad nisam koristila niti videla njihove četkice bila sam malo skeptična po tom pitanju.  Na kraju sam rešila po svaku cenu da ih kupim pa kakve god bile one.

U medjuvremenu sam bila na prezentaciji gde sam ih videla uživo, Toliko sam se prijatno iznenadila čak sam i šminkala dobrovoljce baš sa ovim četkicama.




Da počnem od torbice. Veoma je praktična, lagana je i super je torbica za četkice. Pored ove četiri mogu da vam stanu još četiri četkice. Uvek sam imala naviku kada negde krenem da sve strpam u jednu torbicu i ruževe i pudere i maskaru i četkice i naravno uvek su mi se prljale dodatno. Tako da mi je ova torbica odlična jer ne zauzima puno prostora. U nju ubacim četkice i onda ovu torbicu ubacim u veću gde mi je ostatak šminke, I sav problem mi je rešen. 




Kvalitet dlake je odličan. Sve četiri četkice su od veštačke dlake. Toliko su mekane i nežne na licu. Ja stvarno nemam reči.

U setu se nalaze: velika četka za puder u prahu ili kamenu. četka za tečni puder, četkica za blendovanje i četkica za popunjavanje obrva i za alajner.




Velika četka za puder u prahu ili kamenu. Ovo je pufnasta četka, veoma nežna na licu. Ne opadaju dlake.


Četka za tečni puder. Iskreno ja ovu četku koristim za korektor i ona je meni za to savršena. Takodje je mekana i nežna. Ja ne razmazujem korektor sa njom već tapkam. Probala sam je i za tečni puder isto je odlična, samo što vam treba malo više vremena dok nanesete. Dlaka ne opada.


Četkica za blendovanje. Ona odlično meša senke. Duža je dlaka tako da sa njom možete da nanesete senku ublažite ivice i to je to, gotovi ste. Dlaka ne opada.

Četkica za alajner i obrve. Koristila sam je u obe svrhe i nemam nikakvu primedbu na nju. Dlaka ne opada.



Po mom mišljenju  set je odličan, torbica je došla kao šlag na tortu. Ukoliko niste šminker ovaj set će vam biti sasvim dovoljan. U njemu je sve što vam je potrebno. 

Ne znam od čega su napravljene drške ali su jako slične Blush četkicama. 

Cena je 1495 dinara. Za četiri četkice ovakvog kvaliteta to je smešna cena. Ja se razmišljam da uzmem još jedan set.

Nadam se da vam se dopao post. Da li ste vi probali ove četkice i kakvi su vam utisci?

Do sledećeg posta. :)
         S:*



5 коментара:

Hvala na komentaru. :)