субота, 23. мај 2015.

Farmasi BB Krema (Farmasi BB Beauty Balm)

Zdravo :)
Danas vam pišem post o proizvodu koji me je doslovice očarao.  Reč je o Farmasi BB Beauty Balm All in One toniranoj kremi. S obzirom da je ova BB krema preporučena za mladju kožu, pročitajte moj post o BB + kremi koja je za zreliju kožu. Pročitajte ovde . 

Nikad nisam bila toliki  ljubitelj BB kremi, koristila sam ih medjutim nisam bila previše zadovoljna, ili mi se previše mastila koža ili prosijam za sat vremena ili mi se stvore pečati po licu ili mi bukvalno nista ne prekrije.  Uglavnom sam ih koristila kada odem negde na kratko. 


Iako sa Farmasi kozmetikom radim skoro 8 meseci uopšte me nije privlačila ova BB krema. Po preporuci sam naručila Stay Matte puder koji mi skroz odgovara i nisam želela da eksperimentišem. O njemu možete čitati ovde . Medjutim ide leto i lepo vreme i želim da smanjim upotrebu pudera, želim da probam nešto dosta laganije i ipak je moj izbor pao na ovu BB kremu najviše zbog toga što je bila na nekoj akciji 499 dinara. 



Šta kaže proizvodjač- 1 krema 7 efekata. Ulje makadamije celodnevno hidrira kožu. Vitamin B3 daje koži prirodaj sjaj, Ekstrakt zobi hrani i obnavlja kožu. SPF 15 štiti kožu od štetnih UV zraka. Protein svile smekšava i izjednačava ten. Kolagen i arganovo ulje pomažu u smanjenju sitnih bora i usporavaju starenje kože. Prikriva dlačice. Samo jednim nanošenjem prekriva akne i ožiljke od akni, diskoloracije, neujednačen ten. 

Moje mišljenje-  Ovo je jedna od boljih stvari ako ne i najbolja koju sam ja stavila na lice. Niko mi ne veruje da koristim BB kremu a ne puder  iz razloga što je prekrivna moć fantastična. Toliko je lagana da je ne osećam na licu. Istina je da ona daje taj prirodni sjaj medjutim ja to ne volim i uvek je fiksiram puderom u kamenu. Od jutra do mraka se ne mrda sa lica. Sve prekriva i crvenilo i bubuljice čak i podočnjake Naravno ne pričam o ekstremno velikim podočnjacima  i previše upaljenim bubuljicama, tu će vam uvek biti potreban neki korektor. Jedan sloj nanosim za preko dana, uveče nanosim dva sloja i od kako sam kupila ovu BB kremu, puder uopšte ne koristim. Ono što je mene da kažem najviše oduševilo jeste to što mi se samo lice prolepšalo od nje. Nekako mi je koža meksa i nežnija na dodir i povukle su mi se neke sitne bubuljice što sam imala. 



 Pakovanje ima 50ml, sama tekstura je malo redja (ne previše), trajaće vam poprilično. Mislim da je super izbor sa ove nadolazeće lepe dane. Ambalaža je jako simpatična  plavkasto-bela. Zaista svima preporučujem da probate. Dolazi u dve nijanse, light i medium to dark. 

Prava cena joj je 1190 dinara. Medjutim uvek bude na popustu 715 dinara, s tim što je u ovom mesecu bila 499 dinara. 

Da li ste probale nešto iz Farmasi asortimana? 

 Za sve informacije u vezi Farmasi kozmetike možete me kontaktirani na stranici Suzana Make Up Farmasi ili na FB profilu ovde . 

Do sledeceg posta :)
 S :*


10 коментара:

  1. Zvuči odlično, iako se ja kunem u azijske bb kreme :) Pročitala sam još negdje pohvale za ovaj proizvod, a ja volim taj prirodni sjaj, tako da je možda isprobam, čisto iz znatiželje :)

    ОдговориИзбриши
  2. Mogu ti reći da mi se dopada, ja jako volim bb i cc kreme :)

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман24. мај 2015. 03:44

    Koja je nijansa kreme na slici? :)

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман4. јун 2015. 01:18

    Mila
    Mislim da sam jedna od retkih koja jos nista nije probala od Farmasi kozmetike,a bas bih zelela.Jedino sto niko u mojoj blizini ne prodaje Farmasi kozmetiku.

    ОдговориИзбриши
  5. Ja je imam i prezadovoljna sam. Nisam pre nje mnogo toga stavljala na lice, ali sam probala nju u nijansi light i stvarno je divna. Ne previše teška ali ipak dosta dobro pokriva,cena je super,a najbolja je u kombinaciji sa aura korektorom :)

    ОдговориИзбриши
  6. Najtoplija preporuka, ne oklevajte da probate, sve je vec receno u blogu ��

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru. :)